lørdag 6. oktober 2012

2 år og 6 dager

er gått siden husets yngste flyttet ut av magen min. Dette ble behørig feiret forrige helg. En av gavene fra oss var dukkeseng. Skal man ha dukkeseng må man også ha teppe til dukken bamsen. Det var raskt strikk. Men det beste av alt - fikk brukt garn jeg ellers ikke aner hva jeg kunne brukt til! Noen som har noen ideer til bruksområde for garn med 40 % syntetiske fiber?`


Bildet under er tatt av husets fireåring. Han synes det er veldig gøy å ta bilde med telefonen min. 


Et innlegg som hyller jenta mer enn det strikkede teppe kan vel tåle et lite bilde av en genser men jubilanten i? Det er skrekkelig fristende å vise frem hvor skjønn hun er. Får vel holde på prinsippene litt til... *sukk*



Nevnte genser strikket jeg til eldste i 2009. Den har virkelig vært en arbeidshest, og har mange, mange dager igjen av sitt liv som arbeidshest. Genseren er Nøstebarns oppskrift på ribbegenser i to-trådsgarn. Her strikket i ulike striper av grønn, blå og lyseblå. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!