søndag 19. august 2012

Når man storesøster blir og lillebror barselgave skal få

Må selvsagt storesøster få noe også! En venninne av meg fikk nylig en fin liten knert. Dennes gave får et eget innlegg om noen dager. 


Et enkelt pannebånd i kroneform, pyntet med plastbling edelstener og voila! Storesøster får muligheten til å føle seg fin.


Greit, det er noe helt eget med å strikke babytøy, men det er da vel så stas å strikke til en større en som blir glad for gaven!


Jepp, jeg har strikket en slik tidligere, og vær på vakt! Godt mulig jeg strikker flere slike.

Garn: Drops Eskimo
Garnmengde: 1,5 nøste



1 kommentar:

  1. ELizabeth elsker denne, og da jeg hadde bursdag kom hun med den og sa "Låne klona min, synga glatemeler (gratulerer) bulsdagklone!"

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!