mandag 23. april 2012

Sniktitt på stilig strukturgenser!

Skummelt skummelt, men jeg holder på å lage et gensermønster! 

Skal jobbe litt mer med det, og strikke opp i et par størrelser til før jeg legger det ut. Bakgrunnen er som enkel- jeg ønsket noe som jeg ikke fant mønster på. Jeg har en lei tendens til å bestemme meg for hvordan et prosjekt skal se ut *før* jeg leter etter mønster. Litt dumt, men veldig spennende fremgangsmåte. 

Denne genseren har glattstrikket kropp og ermer med strukturmønster. Halsen får være hemmelig inntil videre. Altså - den er ikke revolusjonerende på noen måte, men på forsøk #1 ble den litt trang. Jeg skal ta den opp og gjøre et nytt forsøk der. Må bare vaske av flekkene fra bursdagsfestlighetene den fikk være med på i går. 


Under venstre arm kan ssslangen skimtes. Den var definitivt suksess - gutten min har den med seg i senga, i sekken og hylla i barnehagen og selvsagt med på bursdagsfeiring for farfar'en. 


Garn til denne versjonen: dobbel tråd Drops Muskat
Garnmengde: 380g


2 kommentarer:

  1. Så spennende! blir gøy å se det 100 % ferdige resultatet:)
    Gøy å lage noe ingen andre har:)

    SvarSlett
  2. Denne såg fin ut! Fine guttegensre er ikkje lett å finne, så supert at du tek på deg oppgåva med å lage mønster!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!