søndag 25. desember 2011

Strikkerelaterte gaver

TIL MEG!

Jeg har vært riktig så heldig i år. Jeg har blitt såpass nerd at jeg synes det er de beste gavene. Jeg forstår ikke hva som kan være bedre enn pinner, garn eller en strikkebok? For all del, elektroniske gadgets, leketøy og klær er vel så bra det. Men ikke fullt på høyde med strikkerelaterte gaver, hva?
Først ut er tre nøster Kauni i fargen EQ, dvs regnbuefarget. Disse kom mannen hjem med en dag han hadde fått i oppdrag å kjøpe et par nøster Karisma. Det hadde de ikke inne i ønsket farge. Som en erstatning fikk jeg altså disse. Helt greit for meg. Så nå tenker jeg så det knaker på hva jeg skal bruke disse til. Tar gjerne i mot tips!

'

Under treet lå det to strikkebøker. Min mamma hadde bladd litt i disse i bokbutikken. Hennes konklusjon var at de inneholdt mange fine mønstre. Jeg kan ikke annet enn å si meg enig! Riktignok inneholder de begge et par gullkorn som jeg ikke skal strikke -med mindre jeg føler for å ikle meg selv eller andre telt. Et par av modellene var virkelig "telt". Bærestykket på en genser var så bredt at det gikk ut til albuen på den slanke modellen inni. Ikke min stil. Men alt det andre gleder jeg meg til å kikke mer på og ta fatt på! Merker det klør i fingrene ved tanken!




3 kommentarer:

  1. Kjekke gaver! Lite strikkegaver under treet i år, mulig jeg har altfor mye?

    SvarSlett
  2. Det er gaver som blir satt pris på leeeenge!! Jeg klarte også å få noen hesper under treet ( om enn bestilt av meg og betalt av min bror;-))

    SvarSlett
  3. Så flotte julegaver du har fått!! I år var det dårlig med strikketing under treet mitt, men det var mye annet flott der da :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!