onsdag 19. oktober 2011

Hvem sier at man ikke trenger farger når man sover?

Her i huset bruker barna hjemmestrikket ullpysj. Supert prosjekt å bruke litt restegarn til! 
Jeg strikket genseren i våres en gang. Siden har det ligget et enslig ben ventende på at jeg skal strikke buksen. Nå har det blitt såpass kaldt at det virkelig var på tide å bli ferdig med denne. 



Ingen kan bli sure av å se på denne pysjen! For farger gjør en glad, ikke sant? Ok, jeg innser at her er det såpass mange farger at man kan bli litt koko, men det er vel også gøy - på en måte?

Litt synd at vi ikke viser frem barna på nett. Snuppa snur seg mot meg så fort jeg kommer med kameraet for tiden, så min plan om å ta bilde bakfra gikk rett og slett ikke. Sånn kan det gå :)



Mønster: tatt fra Nøstebarns heldress, gjort om til bukse
Garn: Gjestal babyull
Garnmengde: 174g
Pinne nr: 3,5 og 4,5
Str: 1-2 år

Bloggurat

3 kommentarer:

  1. Herlig fargerik pysjdress! Og fine bilder, selv om modellen ikke vil samarbeide. Så fikk vi heller se hvor god dressen er å bevege seg i! (o:

    SvarSlett
  2. Så flott, og enig med at hjemmestrikket nattklær er deilig.
    Vesla mi på tre har hjemmestrikket nattkjole, og den blir brukt myyyyye

    SvarSlett
  3. Så flott!! Også så koselig med hjemmestrikkede nattdrakter!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!