fredag 16. september 2011

Brudebuketten min

 Ja, vi har giftet oss!
Nå har det gått, skal vi se, 41 dager siden vi stod litt spente på tinghuset i Oslo. 40 dager og noen skarve timer siden brudebuketten ble ferdig. 




Jeg er ikke spesielt interessert i blomster, og ventet lenge med å bestille brudebukett. Litt fordi det var jobb, men mest fordi jeg egentlig ikke hadde så lyst på en blomsterkvast til mange tusen i hånda.
Etter at jeg vant Bekkis give-away hvor hun loddet ut boken "101 blomster - strikking og hekling" så begynte en idé å vokse frem. Mandagen før bryllupet satte jeg i gang med å skulle hekle en liten blomst som jeg skulle ha i hånden i stedet for den der blomsterkvastbuketten man egentlig er "pålagt" å ha. Etterhvert fant jeg ut at det skulle bli en hel bukett. Hvorfor ikke, liksom? Mannen og sønnen på 3 fikk en sommerfugl der andre normal har et lommetørkle. Datter'n på da 10 mnd fikk en lilla blomst ala de i midtrekken. Dette galskapsprosjektet fikk jeg i havn 00.15 på bryllupsdagen. Da gikk øynene nærmest i kryss og jeg burde vel ha sovet skjønnhetssøvnen min. 


Buketten er på ingen måte feilfri, men jeg er allikevel unektelig stolt!
Av kommentarer vi fikk på selve dagen av gjester så var gjengangererne "morsom" "artig" og "veldig deg". Veldig få som brukte "fin" :p


Slenger inn et skrytebilde sånn for å ha gjort det <3


Og enda et






3 kommentarer:

  1. Gratulerer som nygift!!

    Kreativ bukett :)

    SvarSlett
  2. Fin som bare det, spør du meg! Så kreativt, så gøy at du kastet deg rundt og turde å gjøre noe helt annet, og så fantastisk flott resultat!

    Og gratulerer som nygifte, nyt disse magiske første ukene!

    SvarSlett
  3. Må vel fremdeles kunne kalle deg nygift?! Gratulerer så masse!! og så artig bukett du laga:-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!