tirsdag 15. mars 2011

Li'l Aries Longies

Noe som oversatt lyder lang bleiebukse. Eller enda enklere: bukse.


Minsten her i huset bruker jo tøybleier, og dermed en del bleiebukser. Imidlertid har hun ikke hatt noen lange enda, så her kjører vi bleiebukse med bukse utenpå. Nå har jeg endelig fått ånden over meg og strikket en lang en.


Jeg synes i grunn buksa ser ut som en rar shorts, men den passet jo på, så da kan det være det samme hvordan det flate bildet ser ut!

Og så har jeg fått dilla på flettemønstre - uten å ha strikket det noe særlig. Det må jeg gjøre noe med!


(Ja, jeg vet - kortradene burde vært lengre ned på rompa)

Flettemønster: Lånt fra Garnstudio
Garn: Drops Alaska
Garnmengde: 175g
Pinne nr: 4,5

1 kommentar:

  1. Å, så fin den var! Kjempestilig med fletter på siden. Denne blir nok praktisk og god.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!