mandag 20. desember 2010

Det var en gang en idé om en julekjole.


Men historien endte som en allsidig vest. Jeg kan påstå at babyen vokser forrykende fort, men jeg kan også innrømme at jeg nok bommet en del på størrelsen gitt. Nå bruker hun den mest mulig:)
Jeg har fått litt dilla på bladmønster, så gjorde et forsøk på å få med flest mulig. Nederst på kjolen, er mønsteret tatt fra Dales "Rose", masketall på kjolen og mønsteret på bærestykke ordnet jeg selv. Er ganske fornøyd, ser flere forbedringsmuligheter, så det kan godt hende jeg prøver meg på en lik en siden.

Bildet er litt ufokusert - ok, veldig ufokusert. Men det var dette bildet jeg synes mønsteret kom best frem på.

Mønster: eget
Garn: Gjestal babyull
Garnmengde: 74g
Pinne nr: 2,5

1 kommentar:

  1. Så fin kjolr altså! SKulle virkelig ønske at jeg turte å prøve meg på litt mere fancy strikking altså!!! Er begrenst hvor mange hekla og strikka bebytepper men kan få brukt for :P

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!