søndag 14. mars 2010

Jeg har sydd bleiepose!

Og er kjempestolt! Dette er det første jeg har sydd som ikke er a) gardin, eller b) handlenett.
Bleieposen skal brukes i barnehagen, til oppbevaring av tøybleier.

Posen bærer litt preg av å være Pose Nr. 1. Den er skakk. Jeg drømmer nå om å gå til anskaffelse av et "skjærebrett". Tenker som så, at dersom stoffet er kuttet rett, så bør jeg greie å sy rett. Vi får se!
Jeg har gjort mitt beste for å få bleieposen til å ligne på en FuzziBunz-pose vi har. Med glidelås skjult under en slags brett og greier. Hanken skulle egentlig vært på øverst siden, men jeg glemte den i forbi-sy-farten. Toppen ser ut til å være et ok sted for en hank det og.
Det gav mersmak...
Men akkurat nå; tilbake til strikketøyet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!