tirsdag 26. januar 2010

Tynn ullgenser - endelig ferdig!

Denne begynte jeg på i november en gang. Så har den blitt lagt til side, tatt frem igjen, lagt til side, tatt frem igjen. Slik har det fortsatt helt til nå, hvor jeg endelig har gjort den ferdig. Og det var jammen meg på tide, hadde jo tenkt at genseren skulle brukes på samme måte som en ulltrøye, og da må det jo være kaldt. Men siden det var -9 i morges, så blir den vel brukt...


Desverre er PCen min syk. Den later som om den ikke har hverken minnekortleser, USB eller CDrom. Derfor blir det et uklart bilde tatt med webcam.
Genseren er egentlig mørkegrønn...
Garnet jeg har brukt er Baby ull fra Gjestal, den er strikket på p2,5. Har regnet ut masketallet selv. Mønsteret er tatt fra "The Essential Giude to Color Knitting Tecniques". En bok som anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en liten kommentar!